tisdag 7 april 2009

Fan.

Igår tappade jag bort min mobil. Jag glömde den i datasalen i skolan och en kvart senare var den borta. Någon har tagit den och stängt av den. Idag har jag gått runt i klasserna och satt upp lappar om hittelön.

Jag var på så sjukt bra humör igår när jag gick till skolan: 8 veckor kvar i skolan, dags att börja med specialarbete, solen sken. Och så förlorar jag Plupp det första jag gör på morgonen. Resten av dagen mest svor jag och ansträngde mig för att inte bryta ihop.

Idag är jag gladare och specialarbetet drar igång nu trots denna tragiska incident. Jag kommer att undersöka och skriva om mitt ekologiska fotavtryck.

För att muntra upp mig själv så sysselsätter jag mig med trevliga saker och tänker på saker som är bra:

Balkonginredning
Blommor
Jag ser cool ut i solglasögon, eller i alla fall coolare än utan
På torsdag ska vi åka till landet
Jordgubbar
WoW
Vänner. Som trots att jag inte kan SMSa dom just nu finns.

Inga kommentarer: