lördag 18 april 2009

Återkomsten

Tyvärr har inte min mobiltelefon återfunnits. Däremot har jag kommit tillbaka till det gsm-nätet eller vad det nu heter nu för tiden. Med ett nytt sim-kort i Jimmys gamla telefon är jag nåbar igen! Det jag har saknat mest är att kunna skicka sms.

Jag har redan blivit antagen till en av folkhögskolorna jag sökte till. Och jag ska på intervju hos en annan i nästa vecka. Om några veckor är det träff på en tredje. Häftigt!

I övrigt har det blivit mycket WoWande den här veckan. Mycket dingande med min hunter Lusta som nu har en combat pet och en vanlig pet, båda är randiga katter. Jag har blivit en riktig nörd och besöker www.wowwiki.com många gånger varje kväll. Har för första gången använt min leatherworking på min mainchar Litium till någonting ordentligt. Det känns jätteroligt.

Ni får ursäkta, det är sent på kvällen och jag har just gått två instanser och har bara Azeroth i huvet.

1 kommentar:

Bimpa sa...

Älskling, jag är helt klart imponerad av att du så till fullo behärskar wow-lingot... Respekt!