onsdag 17 december 2008

Rädda julen!

I helgen blev jag ledsen för att det kändes som att jag på grund av halsflussen förlorat viktiga dagar av julklappsköp, pyssel och kladdande i julköket. Jimmy drog då igång projektet Rädda julen. I söndags bockade vi av några av godispunkterna och igår hjälptes vi åt att göra julfint hemma hos mig. I projektbeskrivningen för idag, onsdag, står det:

Köpa julklappar
Köpa presentsnöre
Gå på Gamla stans julmarknad
Gå på julkonsert
Se NKs julskyltning

Det känns helt ok att vara tillbaka i skolan. Dock kommer jag ha en del att ta igen under jullovet. Men den här terminen har gått fort! Halva läsåret är snart över och i maj blir jag äntligen klar med gymnasiet!

Del av NKs julskyltning 2007

1 kommentar:

Bimpa sa...

Jag drog inte igång projektet, jag kom bara med en projektidé... Projektledare och huvudsaklig genomförare är ingen annan än du själv... ;-)