torsdag 4 december 2008

Glöggprojekt del 4 med mera

Glöggen ligger och trivs i hinken. Tror jag. Hoppas jag. Säger vi. Den fyller 17 dagar idag. Det betyder inget särskilt. Det var veckans glöggrapport det.

Temat internationellt är slut i skolan nu. Igår var det redovisningar och idag var det utvärdering. Kritiken mot grupparbetet haglade. Under en timme fick álla möjlighet att spy ut sin frustration som byggts upp de senaste veckorna. På eftermiddagen var jag så trött i huvudet att jag inte riktigt visste vad jag gjorde. Jimmy ringde som tur var i rättan tid för att via telefon lotsa mig i hamn.

Imorse skrev jag en julsång. Ska fila lite på den och publicera den sen.

Bloggnytt:
Emma tipsade idag om en matblogg: Serendipisk mat
Rubriken Pyssligt har tagit plats längst ner i den högra spalten.

Inga kommentarer: