lördag 13 december 2008

Eftersatt

Bloggen har varit eftersatt. Jag har halsfluss. Detta har gjort att mitt liv varit så ospännande att det inte ens platsat ens på denna jordnära blogg som alltid ser det stora i det lilla. Febern hade visserligen kunnat resultera i en del spännande om än obegripliga blogginlägg.

Sen i tisdags har jag och Jimmy legat däckade och haft Star Wars-maraton och WoWat. Jag är på väg att bli en riktig praktnörd.

Idag, på självaste Lucia skulle jag ha julpysslat med brors familjs, detta har vi ställt in. Istället skulle jag och Jimmy kanske ta oss bortom skogen i väster för lite julärenden på stan. Men nu när vi har vaknat tycks febern ha kommit tillbaka så vi får se hur det blir med den saken. Luciafrukost med risgrynsgröt blir det i alla fall!

3 kommentarer:

Bimpa sa...

You might have entered the path of becoming a true nerd, but you still have much to learn, my young padawan... ;-)

Letti sa...

Nöörd!

Bimpa sa...

Nördwannabe!