söndag 16 november 2008

Julpremiär på bloggen!

Första snön kom idag! Jag och min nyblivna pojkvän Jimmy stod på tunnelbanestationen i Vårberg och skådade underverket. Så nu låter jag äntligen Oj en Blogg! bli en julblogg. Till höger kommer jag samla bra länkar som har med julen att göra och många blogginlägg framöver kommer att handla om klappar, rim, pyssel och godis.

Det har knappast ungått någon att julskyltningen att börjat i affärerna. Ett annat jultecken i det offentliga rummet är Stockholms Stads miljökampanj som går att skåda i tunnelbanan. Nedan följer ett exempel men det finns flera varianter. Håll utkik.


2 kommentarer:

Sanna sa...

juulen! men jag bara undrar, ska det inte vara en fin bild med snö på eller så i bakgrunden? jag ser bara svart? SKA DET VARA SÅ, vavava?

Letti sa...

Nej det ska det verkligen inte vara! Det var en stor fin silverkula men den försvann!