torsdag 2 april 2009

Bibelstudier

Idag efter skolan satt jag och Anja kvar med lite bibelstudier. Typ. När jag gick ifrån skolan närmare halv fem kunde jag inte ha både tjocktröja och vårjacka och nu sitter jag med balkongdörren på vid gavel och njuter av ljuset tjugo i sju på kvällen.

Ikväll ska jag exprimentera och göra fyra sorters rårakor; potatis med rosmarin, sötpotatis, morot med citron och rödbeta med parmesan. Till det en bönsallad, wokade grönsaker och två röror med pepparot respektive lime och ingefära.

1 kommentar:

Sanna sa...

åh vad roligt att du bloggar igen! det lös (lyste?) upp min dag på jobbet litegrann... man borde inte sitta inne på kontor när det är såhär fint väder ute.

och jättefina bilden du har tagit vid ön! man ser verkligen våren göra sitt intåg. dessutom så tror jag att vi bor på stockholms finaste plats faktiskt.