tisdag 17 februari 2009

Femdagarsrapport

I torsdags tränade och fikade jag med Helena och var på spoken word med ett par av tjejorna. Det var bra. I fredags var det tjejkväll hos Emma med På Spåret och Lets Dance. I lördags firade jag och Jimmy tre månader. Mousserande vin och choklad i sängen, hotellfrukost, fika med Stefan, fönstershopping, bio, teater och Max-frossa. Tyvärr kunde vi inte äta middag i Vallis. Söndagen och måndagen dominerades av förkylning, Scrubs-maraton och senaste filmen om Narnia. Igår gick jag tidigt från skolan och idag stannar jag hemma. För imorgon vill jag vara frisk.

Jag kan varmt rekommendera Benjamin Buttons otroliga liv. En otroligt känslosam och snygg film. Vill man däremot gå på Dramaten tror jag att de kan erbjuda bättre uppsättningar än Mörkrets Makt av muntergöken Tolstoj. Den var inte dålig men lite jobbig och poänglös.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kuuuuul med uppdatering. Mera, mera, mera! Mera vardag och mera bilder och mera allt!

Bimpa sa...

Kan bara hålla med.

Sanna sa...

det skulle vara fler bilder om du godkände publicering av några på dig, petiga joe!!

jag sitter med en citron i ansiktet, hallå.