söndag 2 november 2008

Höstlovet är slut

Om några timmar är höstlovet slut. Det har varit väldigt bra. I skrivande stund sitter jag i Blackeberg och brottas med en katt som envisas med att göra kullbyttor på tangentbordet. Från och med nu och en vecka framåt ska jag vara kattvakt.

Helgen har jag spenderat ute på landet med hela familjen. Det har varit megatrevligt. Lite nytta har vi gjort men mest har jag sovit, ätit jättegod mat och umgåtts. I fredags när vi kom ut var vattennivån precis i höjd med bryggan och ett par timmar senare stod havet så högt att bryggan försvann under vattnet. I lördags målade jag en tavla, det var första gången på ett par år som jag höll i en pensel, kul och ovant.

Som vanligt säger bilder mer än ord:





1 kommentar:

Joanna sa...

Fler bilder, fler bilder, fler bilder! Vad härligt du verkar ha haft. Jag vill också hänga på landet. Fast det är bra i stan också...