söndag 30 november 2008

79

Det har hänt så mycket trevliga saker. Jag får ta det i kronologisk ordning. I onsdags åkte jag och Jimmy till Kumla och tittade på kattungar och hälsade på den närmsta familjen. Jimmys närmsta familj är stor. 10 glada släktingar fick jag tillfälle att träffa. Världens mysigaste familj!

Två timmars tågresa. Vad kan man roa sig med?


I lördags var jag och Jimmy på IKEA. Vi tokhandlade, allt från små värmeljushållare till bokhyllor. På kvällen var det tjejkväll i Fruängen, men välkommet inslag av manlig sambo. Vi åt massor av mat, gjorde glassdrinkar och spelade egenhändigt gjort spel.

Idag har jag spelat world of warcraft för andra gången i mitt liv. Det var coolt. Sen har Jimmy och jag varit grymt duktiga och fixat och pysslat. Monterat bokhyllor, packat upp kartonger, julpyntat och bakat 79 lussekatter. Recept enligt stora rutiga kokboken, kesella gör dom saftiga. Klockan är nu långt över läggdags, vi har hunnit med mycket, också avnjuta baket med glögg.













Vi har det fantastiskt bra ihop. Det här är kärlek.


Inga kommentarer: