lördag 18 oktober 2008

Long lost friends

Igår hände en rolig och oväntad grej. En kille från Umeå som jag inte har träffat på jag vet inte hur många år skickade ett sms till mig i hopp om att jag hade numret kvar, fortfarande bodde i Stockholm och ville ses i helgen. Gissa om jag blev chockad! Ännu mer imponerad var jag av att vi båda har behållt samma nummer och varandra i telefonboken. Det här tillfället får jag såklart inte missa. Söndagens tvättid är avbokad och istället ska jag gå och fika med denna long lost friend.

Underligt hur både han och min gamla gymnasiekompis dyker upp i mitt liv igen under loppet av två veckor. Det är hur kul som helst!

Andra bra saker just nu:

  • Bror med familj kommer hem till mig på middag ikväll! Det är inte ofta vi ses.
  • Sista skoluppgiften i temat etik och moral är inlämnad! Äntligen kan jag andas djupt.
  • Jag har sovit i 10 timmar!
  • Jag träffade Sanna en snabbis igår för första gången på över två veckor! Det är jättelång tid.

1 kommentar:

Sanna sa...

superlång, faktiskt.