måndag 20 oktober 2008

3 tips

Tips nr 1:

Har du deltagit i ett demonstrationståg på internet? Själv började nyss att gå.



Tips nr 2:

Göran Hägg har valt ut 1001 böcker som han tycker att man ska ha läst innan man dör. I lördags fick jag den här pärlan i födelsedagspresent och jag har hunnit bläddra en hel del i den. Göran Hägg säger själv att han vill att boken ska ses mer som boktips än som några måsten. Hittils har jag läst 45 böcker under mina 23 levnadsår, så i den här takten kommer jag att bli klar om några hundra år.


Tips nr 3:

Sanna hittade äntligen ett program som kan göra om bilder till korsstygn och som man kan rita egna mönster i. Vår förhoppning är att det även ska fungera bra för pärlplattor. Programmet heter Stitch och går utmärkt att ladda ner här.

Inga kommentarer: