onsdag 5 november 2008

Övertrött

Läste just igenom mina blogginlägg igår. Inser att jag redan då var så trött att jag knappt visste vad jag skrev. Till exempel så menade jag att amerikanarna var läskigt sminkade och inte läskigt spännande. Jag sov kanske tre timmar inatt. Sanna och jag tog en tunnelbana vid kvart över åtta från Fruängen med varsin pressbyrånkaffe i handen. Idag i skolan har jag nästan mått illa av trötthet men det var det värt.

Efter lunch skulle klassen fortsätta planera vårt uppträdande på öppen scen nästa vecka. Alla tidigare idéer förkastades och hela processen fick börja om. Vi kunde inte komma överens om något och irritation blandades med massor av skratt. Själv var jag nära att få ett sånt där hysteriskt skrattanfall som bara jag kan få. Tillslut tvingades vi bestämma oss för en idé eftersom skoldagen tog slut.

Nu är det dimmigt och skymning i Blackeberg, mitt i händelsernas centrum i Låt den rätte komma in. Jag känner mig konstigt nog piggare än på hela dagen. Jag hoppas den energin håller i sig hela kvällen.

Inga kommentarer: